2009年6月8日 星期一

暢快


週圍減價,我......唔可以再出街
我又再同一款鞋買兩隻色
今次係大少爺叫我買既
買完對灰色,大少爺話買埋對白色
結果..幾日之內屋令多左一大堆野!
係時候要收歛下呢!

放左兩對鞋既相上facebook
以後Facebook比我用作放戰利品
咁得閒望下都開心

講完呢幾日既嘢(其實都係做同一樣嘢)


講下今日午餐
又係"咦"啊!今次係煎吞拿魚
當然要煎到半生熟係最好既,我覺得好好味

佢既肉質出面煎熟既話有小小似牛肉既質感

裡面生生地就唔會太實,而且魚味比三文魚較易接受吧

仲有隻大頭蝦配白汁菠菜

今次我用法國鹽花去整既,vanlily介紹我用既,一灑上魚同蝦上就有味

但又唔太鹹,加上我隻玩具鑊煎完真係好香呢




雖然我話唔好出街,但聽日又約左呀G同茄去街

佢兩個係魔鬼啊!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾