2009年6月2日 星期二

勇氣


話說近來我開始想食少d紅肉,希望一星期只食兩餐
食多d白肉,唔知點解會有呢個想法
um....好大可能大少爺鍾意食魚
但係我一向好小自己肯去買魚、整成條魚
就算有都係鐘點姐姐幫我切走個頭,預備好晒既
琴日突然有一鼓勇氣,想試下克服,結果…試左一次,好驚!但都整到

先有煎藕餅,大少爺好鍾意食

但佢唔會開口叫我整,因為佢知道要刨蓮藕,又會覺得好複雜

從來佢認為複雜既菜式,都唔會主動叫我整!但我係知道佢想食既呢

只要feel到佢想食,我都會去整,何況真係好好味




呢條係我第一次去買活生生既桂花魚

我去百佳買既,當時好忐忑,買唔買好呢?最後求救笨B媽媽

當然我問得佢,佢一定會教識我啦!返到屋企帶晒手套去同佢搏鬥

雖然只係桂花魚,但大少爺都好開心

我一定會刻服怕原條魚,我要大少爺有新鮮魚食啊







無煲湯,但買左小型西瓜

好鍾意呢d小型西瓜,係無核既紅肉西瓜,好細個但好甜

每人半個用匙羹食!隻手遮瓜~~~~~




我會再接再厲克服原條"咦"架

哼~~~~~~~~~`

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾