2009年6月1日 星期一

真係有


自從知道新書係用Tiffany blue後,大少爺就好開心
然後見到雜誌出鎖匙鏈咀,大少爺就成日提住鎖匙鏈咀好靚
跟住早幾日買左鎖匙曲奇模,大少爺就話:丫!同Tiffany一樣啊!

琴日大少爺送神祕禮物比我
佢真係買呢個鏈咀比我啊
好開心啊!之前去問過呢個款成日都賣晒
但大少爺居然買到比我啊!當然連埋條頸鏈,但係同我有既撞款要去換

對上一次我最鍾意既Tiffany禮物係呢個啊--->Click here
大少爺本身好鍾意Tiffany,飾物佢帶唔到,我就係受惠人啦




呢個香蕉蛋糕想做好耐
係用vanlily介紹既Chef bo食譜做
最特別既係...用高筋麵粉
好易做又好味
但其實.......有個困難之處,係.....要等香蕉成熟時先可以整得
只有梅花點香蕉先係最香呢

約Fiona行街時整比佢既,佢話呢個好好味啊
梗係啦!隻蕉真係好熟好香呢

呢個食譜基本上又係撈埋就掂!

香蕉 2根約180g Copy Vanlily
糖 70g
牛油 85g
蛋 1隻
高筋粉 150g
梳打粉 2g
鹽 3g
合桃 80g

1) 溶牛油後, 加入糖拌勻, 靜止數分鐘
2) 加入蛋和壓碎的香蕉蓉拌勻
3) 篩入鹽, 高筋粉, 梳打粉及合桃, 以切伴方法拌勻
4) 180c, 焗20-30mins至熟

因為食譜沒有泡打粉, 麵糊可唧滿一點
Chef Bo提到, 做好吃的香蕉蛋糕只有一個秘訣, 就是用已出梅花點的熟透香蕉!







第三本書如果用Hermes既橙色,咪可以有Hermes?
第三本書用Chanel黑色都可以,可以要多個Chanel袋?今次我要大size既,所以本書要大本


其實我鍾意dirty purple,大少爺可能會買....有機芋頭比我

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾