2009年3月23日 星期一

久休復出 @ L'Atelier de Joel Robuchon


我已經好番8899,個鼻終於正常呼吸
甚至開始努力為新書埋尾

星期日我要去搵烏GG借鏡頭
呀茄就星期日無乜野做,R爛腳
我就趁機會見埋呀妹
跟住就滕瓜滕滕瓜滕滕,四個齊腳去high tea

出門口前我食藥,起初仍呆呆滯滯
之後經佢三人努力下,我終於有起色
今次high tea並唔係Harlan's
係L'Atelier de Joel Robuchon
佢既high tea set好精緻呢~

首先~

鹹點,噢!好味
我覺得最好味係左手邊第二件既parma ham三文治同煙三文魚啊










甜點
件件都係細細件,佢既macaroon好好味啊
再份set既 macaroon都唔同,有迷你版同正常版


我始終最鍾意白古力配熱情果呢


當然有scone啦!呢度scone都好味
長方型既仲係檸檬味呢




佢三個要latte,我要熱古力

杯熱古力好濃,飲完覺得開心番!




走前我買4個macaroon比大少爺食
大少爺好鍾意食macaroon
呢間macaroon好好味,尤其係raspberry同焦糖味啊




之後我去呀妹樹煮飯仔,烏GG個男友都有上黎食
我只係簡單地滾蕃茄牛肉湯、煎牛扒同煙三文魚pasta

只得牛扒影得靚呢




病成個星期,出外行下真係好好多,加上行過連卡佛更精神爽利
呢個星期要努力為新2書埋尾喇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾