2009年3月27日 星期五

好糯


明明我個blog係鹹blog (鹹點唔係鹹濕啊)
但近日要做書菜式類既食譜
每日煮完既菜式都唔可以上blog

容乜易比你哋睇晒,唔買架? 哼~

今日又係甜既!係芒果紫米露

大少爺好鍾意食呢個甜品,每次佢去甜品店都會食

但我麻麻地,我總覺得會有跌打酒味

不過…唔知點解連忌廉汽水、沙士,我都話有跌打酒味呢!

就等於炆冬菇我覺得係漏媒氣味

一樣無辦法解釋呢




食譜來自:Shirley@原味生活

黑糯米 (紫米)        150g

水                  1200ml

片糖 

烹調步驟:

(1)    黑糯米略沖洗淨, 用水 (份量外) 浸l小時.

(2)    煲滾水, 下黑糯米, 蓋上煲蓋, 大火滾起後轉慢火, 煲30分鐘

(3)    熄火焗1小時

(4)    大火滾起後下片糖調味即成

(5)    吃時淋上椰汁


小貼士:

(1) 黑糯米和水的比例為1:8, 即1碗黑糯米加8碗水, 如此類推.

(2) 煮黑糯米要靠焗才可做出煙靱軟糯的效果, 所以切記煲的過程不可開蓋, 否則熱力會不夠.

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾