2009年3月20日 星期五

每90分鐘鼻塞扎醒一次


好辛苦啊!嗚~~~~~~~~~`

有無人可以話我知感冒有乜唔食得?

之前有一個廣告,佢內容係....每十五分鐘去一次廁所、每十五分鐘去一次廁所、每十五分鐘去一次廁所

而我琴晚就..........

每90分鐘鼻塞扎醒一次、每90分鐘鼻塞扎醒一次、每90分鐘鼻塞扎醒一次、每90分鐘鼻塞扎醒一次

仲兩個鼻都塞晒,滴完鼻藥水通番、但個半鐘就再嚟過

我用盡晒所有薄荷用品、食埋藥都唔得

聽日仲要缺席gathering,我就快發癲喇!

為免我個blog跟埋我一齊戒口,我決定比個blog食海南雞飯

呢碟海南雞飯係唔知幾時影既,絕對唔係呢幾日

如果落開北角,可以去和富道 勝利小廚試下無骨海南雞飯,佢既飯唔油
雞又好滑,仲要無骨架!

呢間小菜都好味架!




我病都唔想令個blog陪我食淡而無味既食物呢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾