2009年3月8日 星期日

暢遊


終於都要面對第二本書既希望工程......做食譜
我享受寫散文、好想繼續寫
但都要開工喇

今日同大少爺落九龍城探親友,之後去行一陣
想買用具for書
我之前打爛左一隻好鍾意既碟,一心諗住臨時舖隔左一年都應該無喇
點知…仍然營業,比我買番我至愛隻碟啊!一買買定兩隻

我家中既碟有Franc Franc、有ikea、有由日本買番香港、有永安
更加有平到$10隻既
呢隻碟就係$10咋,但我好鍾意
當時打爛左,簡直.....你跌痛了....我心也碎了....


無印象?係呢隻啊

to my dear 碟:

往往仍記起你 過去共你一起
所經過多得可以編寫幾次傳記

分享我的興趣 分擔我各樣顧慮
在絕處一刻擁抱等於給我聖水
你去後令我發現 笑聲有罪 踏步也失據




跟住買雜物,九龍城有一間賣綿質睡裙,百幾蚊一套但唔起毛粒好好著既

仲有買一堆毛巾
唔知點解,一年總有2次去九龍城買雜物

總有吉之島$10店,九龍城呢間好似特別多野賣

之後一定係去金滿堂啦!居然有位blog友認得我,上次我去金滿堂,又係撞到佢啊
噢!我一年只落九龍城兩次,兩次到碰見呢!
Nice to meet you~~~~~~

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾