2009年1月6日 星期二

走蠔油丫


大少爺好鍾意煲仔菜
我懷疑佢係鍾意個煲仔
如果我同佢講:今晚煲仔栗子炆雞
佢會好雀躍
但我同佢講:走煲!
佢就會無乜反應

But,大少爺佢係唔鍾意食栗子既呢!噢!




我覺得今次好好味
其實我只係用老抽、生抽、糖去炆

不過…就用好多乾蔥、蔥同埋薑

先爆香雞件
然後再爆香乾蔥、蔥同埋薑,雞件回鑊兜勻
加入老抽、生抽、糖賈同雞湯
試味覺得ok後,加埋栗子慢火炆

我好討厭蠔油,我覺得蠔油好難食
但以前炆炆以為一定要加蠔油
今次之後,連炆炆都唔再落蠔油,甚至可以唔駛買喇!
哼~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾