2009年1月30日 星期五

初四亂嚟


近日太勞累,經常走上床睇電視睇睇下瞓著
琴晚又係走上床睇睇下電視瞓著
矇矓間感到大少爺摸我額頭

又不斷重複問我:你係咪唔舒服呀?你病呀?

哈哈!過度活躍既我,靜靜地瞓覺反而係會令人擔心既呢!

年初四晚約舊同事食飯拜年
原本整個raspberry mousse cake大家一齊食
點知...........
唔知做乜我睇錯份量,個蛋糕得一半
懶醒咁諗個蛋糕用meringue食譜做,唧meringue上面就可以代替半個蛋糕啦!

raspberry帶酸,加燒過既meringue反而好味喎!

deco再加一堆浪漫不羈(即係亂咁放)既士多啤梨

可惜...我唧唔到原本想像既球體
好明顯拎到出街會...如瀑布瀉下來、投進這深深一個海啦啦啦啦啦

結果...就留番晌屋企!




But.........我既諗法係成立
燒過既meringue無論質感同味道都似燒棉花糖
配raspberry的確好好味呢!

加埋個餅底係脆既手指餅!

咁又點?

咪又係唔見得人……噢!

32 則留言:


  1. 我與你像幻像 長長夜未冷
    燈點點 放肆閃得更加燦爛

    回覆刪除

  2. 個馬令燒得好均勻啊~
    個蛋糕扁扁地都ok啊~ 無得食既人真係唔抵啊! raspberry配馬令好好味呢~
     
    從前如不羈的風不愛生根. 我說我最害怕誓盟若

    回覆刪除

  3. 我都係日日訓醒食, 食完有好眼訓又訓.
     

    回覆刪除

  4. 雖然整唔到你想像中咁完美,
    不過個蛋糕既賣相都幾吸引架!!
     

    回覆刪除

  5. 好鍾意紅莓既顏色呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. It's very pretty!  I think it must taste very good! :)

    回覆刪除

  7. 你咁勤力o既~ 我好耐無整蛋糕, 就黎點樣用打蛋器都唔記得lu~~

    回覆刪除

  8. 睇見已知...一定好好味呀

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2009年1月30日 下午2:19


    家姐
    我暫時睇唔到張相...
    你亂整咩都好味... 你是最好的,, 你知道嗎??
    愛你既妹上

    回覆刪除
  10. OOOOOOOOOOOOOO
    你亂整都整得貢好, 如果我可以整到貢, 我一定已經 "her" 貢大個鼻, 好很招積了 ~
    GGGGGGGGGGGGGGG

    回覆刪除

  11. 恭喜發財,心想事成!

    回覆刪除

  12. 點解?點解馬令咁麻煩呢!每次都令人出醜喔!唔通要帶袋馬令出街,食嗰陣先唧?噢!

    回覆刪除

  13. O O:
     
    做乜咁殘忍留個餅餅晌屋企?個餅餅會唔開心kar!
     
    等我黎收留佢啦! 乖,姐姐錫番!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  14. You are too funny!  I love reading your blog!  Your book is also a quick reference for my kitchen too!  Thanks! 

    回覆刪除
  15. Mee ...... MeeMoreMore2009年1月30日 晚上10:39


    從没有保留  當我投入你贈的愛 ................
    瀉係瀉d 不過都靚吖!!!

    回覆刪除

  16. 個色好靚啊

    回覆刪除

  17. 新年快樂!!!身體健康!!! 有時間去我BLOG睇睇!!

    回覆刪除

  18. 咁好食,無得見人真係慘喇~

    回覆刪除

  19. 個蛋糕好靚呀!  你啲舊同事咪只有睇 (到個blog幅相), 冇得食lor?  好慘喎 ...

    回覆刪除

  20. 家嫂
    你真係好愛 raspberry啊.
    下次你想佢挺d, 不如搵行花市見到o個款扮住先啦. ~~~
    你o既蘿蔔糕好好味啊.
    好軟身. 好多蘿蔔!  真係好多謝你呀~~~

    回覆刪除

  21. Your mousse cake look very yummy

    回覆刪除
  22. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年1月31日 中午12:53


    呵呵...好吸引呀...出唔到街真係有少少可惜呢

    回覆刪除

  23. 點會唔見得人呀, 幾好呀!

    回覆刪除

  24. 點會唔見得人呀!好靚呀!我以前都試過整meringue,刨左D朱古力碎落去一齊焗,出爐後D朱古力碎溶晒落去,好好味架!

    回覆刪除

  25. 那麼巧, 我都做咗raspberry mousse cake呀, 不過還未放上blog.
    點解唔見得人呢? 我覺得好靚bor!

    回覆刪除

  26. 荷蘭豆成長印記

    回覆刪除

  27. 新年食得太多年糕蘿蔔糕,食到滯滯地,食下西式蛋糕又都係幾唔錯喎! 見到都想食!
    希望你牛年整多d蛋 糕,出來幾本書,銷量愈來愈高! 最緊要係健健康康!

    回覆刪除

  28. 好漂亮呀 ! 不知味道,已經有101分了....真棒

    回覆刪除

  29. 唔係呀,個賣相都唔錯呀!!

    回覆刪除

  30. 新的一年, 你一定會身體更加健康, 萬事更如意

    網上的世界 , 只要你肯花大約一分鐘的時間 , 就可以免費得到超市現金劵或其它現金劵 , 超正 , 有興趣 , 大家都試下 , 真係個個有份 , 我成屋企人都囉左 , 你地試下 ! Coupons Follow You


    回覆刪除

  31. 我覺得都好靚呀.

    回覆刪除

  32. 見得人ah so beautiful

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾