2009年1月24日 星期六

年廿九糕瘋


今日起身就整兩底糕,呢兩底係比呀妹diana同菇奶奶
聽日返教會時比埋佢兩個

當然又係一半刨絲、一半切條
其實都幾有壓力,第一次整蘿蔔糕送比人

仲有好多事未做,連花都未買,仲要整埋個牛油曲奇去舅父拜年時送比佢
呢兩日食完藥就好睏
連街唔想出,加上凍乜都提唔起勁咁
唯有聽日快快手做埋啦




頭先封埋利是,入利是係工廠式生產
我好怕長時間做同一動作因為我會做做下就無心機
好彩我唔係一部工廠內既啤膠機器,否則會好悶咁過一生

今年用金色利是封
大少爺封比下屬既就用紅色,每次大少爺都要派好多利是
因為就算唔係直屬既下屬,見到大少爺都會去恭賀佢
而大少爺又特別鍾意人地講好意頭說話,佢覺得所有恭賀說話都會變真

大少爺係用光速去派利是,佢係好鍾意派利是

試過派完返來會叫我再唱錢

↓呢度只係......1/8咋!我要抖下先繼續封

後面紅色既就係大少爺會用光速去派既開工利是




1700hrs:今日完成晒4底糕!創我人生既蒸糕既高峰.....糕瘋!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾