2008年11月15日 星期六

To:表弟


是日:表弟日

表弟到訪,我當然又整嘢比表弟食

噢!表弟's 女友病咗無得嚟,今晚既晚餐無大規模製作

只得南瓜湯、蒜茸包同白汁磨菇意粉

甜品有近來大熱既crunch cake,表弟好鍾意食cream

第一次親手整crunch,無難度,哼~~~~~~~

戚風蛋糕都係我常做蛋糕,個cream我加Rum酒同雲呢拿籽

但抆cream就有難度,所以我又晌度用匙羹彈花紋




 Shirley Yick 既食譜 ,係繼姐介紹架

材料:

100g砂糖

25g粟膠/粟米糖漿 (corn syrup)

25g水

5g梳打粉 (baking soda, bicarbonate of soda)

做法:

將糖, 粟膠, 水煮至起泡及少許金黃色....再將已篩好既baking soda 加入拌勻...之後倒入盤內待涼後整碎就ok啦...

注意事項:

1) 不要用易潔鑊

2) 要先將baking soda 篩好

3) 煮糖漿時只要煮到有少許金黃便可以離火....因為餘溫會將糖漿繼續煮.....小心煮得太耐....糖漿會變得太苦

4) 篩入baking soda後...只要略略拌勻便收手....拌得太耐會令 crunch不能發起而導致不鬆脆




今晚最勁既係有我誠邀餅神為我整既Tiramisu

佢仲為我整栗子味,同一盒大既比表弟啊

試食栗子味

個感覺.................餅神即係餅神、瘋魔幾百萬人,呼風喚雨叱吒風雲




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾