2008年11月5日 星期三

睇住先


已經好返8899
只係食藥會令人累

整瑞士汁炒烏冬比大少爺食,大少爺放2日假呢!但我病唔可以同佢去街
實在感到唔好意思,佢要捱幾日飯盒
所以整最簡易既瑞士汁炒烏冬比佢食

今早叫鐘點姐姐幫我買定叉燒,因為方便,否則用牛肉炒更好味

而............我就只係食通粉,我只得個睇字

瑞士汁係上次整瑞士汁雞腿剩餘既

用剩左後先將汁裡面既料頭(蔥、薑、乾蔥.....)撈起
再翻滾一次
然後放涼入雪櫃,就可以保存

舅母話想放更耐就可以入冰格
到用時就解凍呢

我留起小部份,預備有時可以用作炒烏冬、炒河粉、炒乜乜物物咁咁咁

哼~




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾