2008年11月26日 星期三

望住先


香蕉未熟透整唔到蛋糕
近來要好好休息下,好累
就介紹下我呢輪既下午茶

圖中係我近來常飲既......苦茶
係清感冒、調理下既......苦茶
有2粒話梅係用來送.......苦茶

話說我好唔慣飲........苦茶
但後來發現
當我放d甜食,如蛋糕、糖果晌面前
飲時望住甜食,然後內心不停同自己講:忍住!飲完就可以食甜喇
咁呢就無咁抗拒

過兩日又凍,我要好好作出準備
以免又病
12月我有好多活動,同埋好多must buy item,唔病得架



↓ 圖中兩件蜂蜜蛋糕同話梅係fiona買比我既呢




醫師叫我呢輪無乜事唔好出街,以免被感染

我即時駁咀:你會上我屋企會診嗎?

然後佢忍唔住笑:只可以落黎覆診取藥!

*我無事啊!只係調理下、清感冒菌,好好地清晒囉佢呢!放心放心

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾