2007年8月27日 星期一

了解我吧!


被Amy tag 中
Amy叫到我一定會做既,順便比你地了解下我嘛
遊戲規則如下:
A. 必須點名至少8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲, 人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更 新一個新的問題,然後點名其他人來玩... 如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的blog內公佈。
開始遊戲:
寫出填寫日期:August 27, 2007

1.有那一件你一直沒有做過的事令你現在感到後悔?
答:
上次去東京無行番轉頭買 Zucca隻錶
2.如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?
答:
6歲之前,有完整既家,當時同父母一齊四出旅行
3.你介唔介意人地點睇你?
答:
介意
4.你有咩死穴?
答: 
PMS期間變醜既樣,講真係:爸爸既離世
5.如果中500萬獎金,你會怎麼花?
答:
無乜特別喎!500萬唔夠買嘉亨灣
6.你最怕的事情?
答:
失去至愛、失去健康

7.你覺得邊件事係令你最難忘既?
答:
未諗到
8.這輩子最想去的地方?
答:
希臘
9.你能放下現在的生活,去鄉村或其他城市重新開始嗎?
答:
鄉村一定唔可以,城市就OK既
10.最愛的食物:
答: 
 甜味既食物、所有牛肉做成既食物

11.最愛的顏色:
答:
紫色
12.最愛的休閒:
答:
shopping
13.當你遇見一個想結識的人會說什麼:
答: 
 How do you do

14:現在最想做的事?
答:
即刻飛去東京、去shopping
15.最愛的口頭蟬:
答:
真係架?、哼!、噢! 呢....................
16.最愛的小動作:
答:
拍手,我一大笑就會拍手
17.最愛的季節:
答:
秋天
18.最了解我的人:
答:
神領袖大少爺
19.最愛的私人時間:
答:
靜靜一個人既時候
20.最想見的人:
答:
爸爸...但無可能再見到既
21.愛的定義:
答:
包容、妥協、誠懇、關心、最重要係付出真心、唔好計較咁多
22.心中嘅目標:
答:
同大少爺快快樂樂健健康康生活
23.家下嚟緊最想希望嘅嘢
答:
快些到9月、買Stella McCartney對鞋、順利買晒我去東京 shopping list內既野
24.最喜歡的地方:
答: 近排好鍾意落
中環、東京
25.當你開心 or 惕傷心時最想同邊個分享?
答:
大少爺
其實要tag 8個人,但發現呢個tag已晌Y!blog蔓延,所以想參予既就隨便玩啦

10 則留言:


  1. 睇完及成篇發覺仲未有人留言! Amy都tag左我,但我真係勁多blog未寫,仲有又要休息!

    回覆刪除
  2. 大少奶, 13.當你遇見一個想結識的人會說什麼: 答:  How do you do >>> 應該係" 耶....... " 15.最愛的口頭蟬:答: 真係架?>>> 唔係" 我想問呢... " 20.最想見的人:答: 爸爸...但無可能再見到既 >>> 過多好多年後一定可以再見! 好, 閃人!

    回覆刪除

  3. 呢個tag我都中o左招

    回覆刪除

  4. 圓兄弟, 去中環梗是要去搵下秋香兄弟啦! 鐘意秋天我都是! 鐘意紫色我都是! 秋香兄弟

    回覆刪除
  5. 大蝦吉 家陣你做乜駁我呀!你想我炸蝦球呀? 唔係…我想問呢,係 "呢"..........乜乜物物呀

    回覆刪除

  6. 秋香 我有充裕時間的話........仲會帶菠蘿蛋糕同雞批比你食添呀

    回覆刪除

  7. 你點會見唔到爸爸,其實佢日日都有睇住你,佢到時會去接你架喇~ (家陣你見佢唔到之嘛!)

    回覆刪除

  8. 大少奶 ~~ 你同我一樣 好喜歡秋天呢 我喜歡秋天  係因為不太凍 不過又唔熱呢

    回覆刪除

  9. 都唔明點解咁多人都鍾意玩 TAG,不過話唔玩唔玩又玩,人真係好矛盾 愛 愛 愛
    A

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾