2007年8月16日 星期四

快、靚、正


今日起身飲咗杯玫瑰花茶

趁有少少時間就整桂花果凍,其實似啫喱糖多啲啲

但不失為快、靚、正既甜品







食譜:來自為食貓















桂花糖 3茶匙
魚膠粉 15克
200克
45克













製作

1.

水加桂花糖煮滾。

2.

糖和魚膠粉混合後,倒入(1)中不停攪拌至完全溶化 。

3.

冷卻後倒入模中,放入雪櫃2小時,便成。



果凍模晌各烘焙專門店有售

46 則留言:


  1. d桂花果凍...巧精緻啊.........preety.... 似jelly 唔好咩

    回覆刪除

  2. 我雪櫃個樽咸桂花, 食之冇味, 棄之可惜.  唉! 如果你可以請我食一舊就好啦!

    回覆刪除

  3. minicorgie 你果樽鹹桂花可以蒸魚喎 【桂花魚】丫嘛 TeReSa 其實個模做出黎既都好精緻架

    回覆刪除

  4. 串錯左....pretty至岩

    回覆刪除

  5. 好厲害啊!

    回覆刪除

  6. 大少奶, 你整蠱我......    如果可以咁, 我決定蒸一條比你食先!    我會同你一齊食!

    回覆刪除
  7. 你果樽鹹桂花可以蒸魚喎 【桂花魚】 <---- 哦,原來呢個先係桂花魚! 本來我悶悶地都想整d果凍,但天皇今晚唔返黎同我食dinner!係mood整啦!

    回覆刪除
  8. 好靚呀.... 桂花糖可以係邊度買呀>>

    回覆刪除

  9. 果日想買桂花黎整果凍...點知賣晒..激氣

    回覆刪除
  10. 碌碌 我都話你一定有甜點&生果啦! 蔡蔡子字

    回覆刪除

  11. 大少奶你呢個post同個標題都一樣 快 、靚、正!!! 其實你知唔知, 點解出面食既桂花果凍, 個d桂花可以係中間飄浮, 但我地個d就係哂個面到? 唔通佢地係分幾次分幾層咁整??? (仲有最後一個鐘)

    回覆刪除

  12. 圓碌碌 咁識歎呀~~我時不時都沖離飲個喎 似啫喱糖咪好囉~~一物兩食嘛 我今晚又整love love南瓜餅先 心心心

    回覆刪除

  13. 烘焙專門店..係咪要做member ga? 大少奶

    回覆刪除

  14. 個果凍有D似迷你月餅仔呀~~好CUTE!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年8月16日 下午6:44


    真係好靚呀~~~ 咁忙都可以有出品,,, 真係好佩服你呀!!

    回覆刪除

  16. 噢!我....係咪應該稱呼番你....做大少奶好d呢? 哇哈哈哈哈))))))))))))))) 桂花果凍好啊, 又高雅, 又清香, 又得體, 又賢淑.....直頭就係你囉!

    回覆刪除

  17. 大少奶, 可唔可以send個食譜給我嘗試做下呀???????? 唔該呀!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  18. 桂花糕真係咁易整? 你成日都好快手整到嘅...真係勁呀

    回覆刪除

  19. 係咪老爺來左呀, 今日咁正常既?

    回覆刪除

  20. 好開心呀, 呢幾日你要扮賢淑, 我可以報復喇

    回覆刪除

  21. 呢個我想整左好耐架喇~

    回覆刪除

  22. 飲左玫瑰花就乖d啦~~~~不如俾你老爺飲佢會冷靜d , 唔會俾個圓碌碌新抱玩襯!!!!

    回覆刪除

  23.   比一個你啦!! 你睇下 Cindy 炸我既後果

    回覆刪除
  24. 家x, x嫂: 點呀? 老爺平安抵港啦? 你一定會好好服侍你老爺啦. 你一定會做個好潮媳啦. 我....just to say hi 呀, 劉老爺!    "娃是dur 趙nun".....

    回覆刪除

  25. 係好姊妹既拉齊人馬去炸果條無自己徽號既 Ivany ,哼!

    回覆刪除

  26. 係好姊妹既拉齊人馬去炸果條無自己徽號既 Ivany ,哼! http://hk.myblog.yahoo.com/cindy-marco/article?mid=12950

    回覆刪除

  27. 大少奶 : 我爬來啦 我頭先食完飯之後都去o左老三陽買o左桂花糖就係預備整呢個果凍啊 旦我同人家老爺 請安 先

    回覆刪除

  28. GG唔幫拖!我一個人炸住先,你一得閒快黎幫拖!

    回覆刪除

  29. 潮州少奶...無見過你用清心圓整野食gee?? 我最愛之潮物呀!!!!

    回覆刪除

  30. 好靚啊真係

    回覆刪除

  31. 圓碌碌 我煎咗個南瓜餅喇 果真好煙un~外脆內軟喎 ~~好得呀~~正 不過係心型架~~襯我嘛~ ~ 仲有呀~~我嘅係咸味當飯食呀 心心心

    回覆刪除

  32. 大少奶早晨, 我係好乖既GG ~

    回覆刪除

  33. 我最愛桂花呢~~ 這個果凍模我都有呀~~

    回覆刪除

  34. 大少奶早安 人o地老爺早安   搭訕 to 好姊妹 : yeah, 我o地兩個都巧乖呀

    回覆刪除

  35. 大少奶早! 大老爺早! 大少奶, 準備咗咩早餐比大老爺吃呀?? 

    回覆刪除
  36. Cindy 2007/08/17 10:59:06
     

    洗乜"lam"個mon呀!你帶老爺去食Haagen Daz,去食soho區咪得law! 無在你同我一起炸的日子,要孤軍作戰,有點寂寞,等老爺返XX,快d歸隊呀!家陣我頂得住架!放心!

    回覆刪除

  37. TO:  cindy 唔好意思呀!盡量唔好爆老爺從那裡來,所以幫你copy 段 msg 另外…你放心!當我一得閒就唔會放過佢地

    回覆刪除
  38. 大少奶, 我都好耐冇整喇 下星期一於整獲甘先得! 搭訕to minicorgie 你樽咸桂花不如用黎煲湯!!!!  仲有你可以聽日帶埋去問"大柿"可以點用!!!

    回覆刪除

  39. 桂花的味道真的很香~~

    回覆刪除

  40. 我早前都整過一排架..我媽咪勁鐘意食吖..不過佢有糖尿, 唔整咁多比佢食..

    回覆刪除

  41. 我都好想整的, 但奈何地我總是找不到桂花糖的。 

    回覆刪除
  42. I  got the same mold as urs from Indonesia, as my relatives have a "bakery products" shop there.

    回覆刪除

  43. 係呢, 請問d桂花糖可以係邊度買度嫁? 唔該晒

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾