2007年8月25日 星期六

易叮


呢個Omelette cooker、快、方便、易用

整蛋包飯話咁易、叮一聲攪掂  


   

    


38 則留言:


  1. 好似好好用啊~~~ 但蛋皮會唔會太厚ga~?

    回覆刪除

  2. 蛋皮厚薄係在於你蛋既份量

    回覆刪除

  3. 無叮爐唔用得添!

    回覆刪除

  4. 圓碌碌 睇離你今躺要掃唔少家品喎~ 除咗個薯片機之下 依個又係好掂之作~~ 記住買得開心食得開心喎 心心心

    回覆刪除

  5. 哇, 家品正!!! 不過我家都係同秋香一樣無叮叮爐. (如果我去到日本, 我估我會敗哂副身家響家品呀, 小物店裡面)

    回覆刪除

  6. 原來有d咁既家品架...真係好方便喎~~

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年8月25日 下午3:45


    又有新介紹呀!!! 呢個我係呢邊都見過... 不過唔係庵列.. 係用微波爐整普通煎蛋~~ 大少奶,, 你幾時出發呀??  

    回覆刪除

  8. 希望你大有收穫啦!!! 幾時起行呀!! 遊程愉快呀!!

    回覆刪除

  9. 大少奶..你唔似咁懶嫁~你應該會鍾意自己整多d嫁

    回覆刪除

  10. 不用開鑊煎,又可用少油,看來很健康啊!

    回覆刪除

  11. 嘩.... 我估你個list 都幾多野要買war.... 到時係一行李箱去5個行李箱番呀!!! 大少奶...你幾時出發呀?? 我會好想你哦(普通話版)

    回覆刪除

  12. 呢個真係掂喎.....唔使怕整散呀....而且方便又會靚喎.... 唔使自己煎完又要摺....摺散左又唔靚仔 掂呀

    回覆刪除

  13.  之但係會唔會無咗烹飪既樂趣呢? 

    回覆刪除

  14. 大少奶, 今期做乜做左大懶 , 連煎隻蛋都懶要用微波爐???  以你既手勢, 煎隻圓形既蛋絕對不成問題, 咁再對摺效果咪一樣

    回覆刪除

  15. Ivany 你錯喇!我係唔識煎蛋既 整奄烈永遠都係爛,對摺永遠都唔齊既 圓唔係必然架 ♡菇兒♡ 只會無左整奄烈既樂趣  優悠 我就係對摺永遠都唔齊所以先想買 臭屁JoYz 我九月頭去,你放心我帶notebook去,即日放送 B浩媽咪 係啊!仲無油煙添 朱囡  我係整親奄烈都失敗  Hallelujah @YY Cake 九月頭先去呢  幸福小女人 - Diana 九月頭先去呢!但我鍾意薯片器多d 吳家吾居 日本既發明都好掂 Auntie Goo 菇菇姐 菇奶奶 可能你會行李超重,果度既家品真係買唔完 心心心 我好想買靚碗碟添呀 珍妮仔 .秋香好兄弟 你試下蒸丫!整三色蛋奄烈

    回覆刪除

  16. 圓兄弟, 蒸三色蛋是我地個暗號黎架啵!  陳氏宗親會的口號!

    回覆刪除

  17. 我去左日本Loft買左你介紹的薯片器, 要1800Yen...好好用, D同事大讚好, 多謝曬~~

    回覆刪除
  18. 珍妮仔 .秋香好兄弟 係呀!三色係創會號亦係標誌 see's kitchen 呢個方便呢 BOBO Loft貴好多,我打算去Tokyu hand買

    回覆刪除

  19. 真係咁都得? 但真係好方便喎! 好岩我呢D懶人喎!

    回覆刪除

  20. woo ~ 雖然好方便咁 但我都係覺得煎會香d ^^

    回覆刪除

  21. 我係唔知邊個bloggers話自己連omelette都唔識整, 我要叫佢入黎睇, 叫佢飛去日本買返個先得 ~ 日本人真係咩都整得出黎賣 ! (看似無聊,不過又真係好方便 )

    回覆刪除

  22. 碌碌 好神奇,睇黎真係超方便又好si驚喜呀! 唔單止Omelette,你重可以整埋蛋包飯添啊 不過我都係無叮爐一族人

    回覆刪除
  23. 大少奶 & 人家老爺早定安 真係巧容易喎

    回覆刪除

  24. 呢個都好實用, 不過我都係鍾意你上次介紹嘅薯片機多d.  我依家仲等緊, 睇吓有邊個 friend去日本, 到時搭人去Tokyo Hands買番嚟.  唉.......有排等呀 !!! 

    回覆刪除

  25. 唔洗去日本買,,,, CITY SUPER 有架....

    回覆刪除

  26. BearSa 你係講 Log on 裡面嘛 我淨係見到有煎蛋果個,見唔到omelette cooker

    回覆刪除

  27. 大少奶, 借你網誌小小位嚟用吓.............多謝!!! BearSa,  真的嗎??? 要幾多錢?? 係咪間間CitySuper都有架???

    回覆刪除

  28. 大少奶 : 我琴晚煮飯又唔合格啦

    回覆刪除

  29. 真係好好好既介紹 ~~~ 係唔係要去日本 先有得買 ??

    回覆刪除

  30. 真係好方便﹗ 多謝大少奶推介

    回覆刪除

  31. 你上次介紹個薯片機同呢個奄列COOKER我都好有興趣呀, 唔知幾錢呢?

    回覆刪除

  32. 好易用..又好有用咁噃..唔知貴唔貴呢

    回覆刪除

  33. 大少奶, 但係... 你咪會愈來愈懶囉~ 哼!

    回覆刪除

  34. 大少奶, 你好, 今日睇蘋果日報都有介紹呢個野, 香港都有得賣喎, 係citysuper at times, $40, 可以去睇睇喎, 雖然有少少不同

    回覆刪除

  35. 大少奶 ~~ 噢  呢個 cooker 真係一個偉大既發明阿 我都好想擁有一部呢 我係煎蛋白痴黎架 但又好鍾意食 ommellete 我未自己整過呢   如果擁有呢部機就好lu  可以成日整黎食 係呢 部機幾大部阿 等我有機會去東京 都可以揾番部拉

    回覆刪除
  36. Christina 小魚仔2007年8月29日 上午8:59


    大少奶 , 這個非常值得推介 !!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾