2007年8月22日 星期三

戒不掉


由細到大都非常非常鍾意咕嚕肉 ,係咕嚕肉唔係生炒骨 (我唔鍾意食排骨)

唯一經常掛念既豬肉菜式,每逢出街食中菜都會叫

直至..............................我自已學識後

自已整會保證即炸即煮即食,而且自己炸個粉漿加吉士粉寧舍香

仲可以買瘦肉整,咕嚕始終咕嚕肉好食,其他咕嚕魚、雞、蝦都覺得爭了一點點

琴晚仲將個汁調教到剛剛好不多不少每塊都沾滿醬汁

個脆漿薄薄一層唔會厚

我每次食完咕嚕肉都有開心既感覺,當然係整得好既先會啦





材料

豬肉(按自已口味醃)

炸漿

蛋一隻

吉士粉、麵粉適量

配料

洋蔥     半個切丁粒

青椒      切丁粒

汁料

茄汁      2湯匙

白醋       2湯匙

糖           2湯匙

水          5湯匙

粟粉     1湯匙

鹽少量

做法:

1)豬肉加入炸漿(蛋與麵粉、吉士粉)入鑊炸至金黃備用

2)將配料略炒,將汁料攪勻落鑊同快手炒至透明狀再將排骨回鑊炒勻上碟



P.s 唔好再問我炸完既油點處置?嘥油、油煙呢啲問題,幾個月炸一次嘢我唔會計較咁多


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾