2007年3月10日 星期六

大少奶's【Dessert top 6】


Vanlily 開咗個topic Vanlily's 【Dessert Top 10】
我就引用開個【大少奶's Dessert top 6】
其實我鍾意既甜品點止呢個數目,我係好鍾意食甜品、糖同朱古力
不過我用番過去post過同整過既做總結,選出6大類
首先:我其實唔係太沉迷蛋糕,蛋糕裡面以粟子蛋糕同Ny cheese cake係最鍾意
↓JW Marriott既cheese cake繼裝修前既文華後,覺得最好味


↓自已整既三款cheese cake,好好味!而且好有滿足感
但大少爺唔鍾意cheese cake所以唔多會整


Ny cheese cake                                                    ↓香檸低脂cheese cake

 
      <---
blueberry cheese cake
我唯一嗜好係行街,又習慣行到攰食下午茶
多數會揀甜品食,特別鍾意揀Haagen dazs既雪糕同waffles
爸爸生前好鍾意shopping,佢又係好鍾意食午茶,而且好鍾意食waffles
我就自細跟住佢,同佢食同一款食物,因為細細個已經知道跟爸爸叫埋同一款食物一定無錯既

連去食tea buffet都要食

自已整既蛋糕,當然係唔同味道既chiffon cake啦!


香蕉味

班蘭味

南瓜味

咖啡味

仲有係椰汁西米焗布甸
每次都覺得好好味

心大軟係我好鍾意既朱古力味蛋糕


梳乎厘係容易做又好味既


14 則留言:


  1. 哇, 個回顧都好吸引. 雖然我唔太好甜品, 但甜品個樣永遠令人睇得好開心~  

    回覆刪除

  2. Auntie Goo 菇菇姐
     
    姑奶奶
    我剛剛晌你樹留言,返來見到你晌我樹留言啊

    回覆刪除

  3. 家嫂: 哈, 我又係剛留完言兜左一轉返來又見到你留言啊~~ 我睇左啦, 多謝你呀!!

    回覆刪除
  4. 大少奶, 你見到自己整過咁多咁好味的desert, 一定好開心又好滿足喇! 你會唔會再寫個"大少奶 top 10 餸菜"呀?

    回覆刪除

  5. 我禽日先係Chesa度食左個ginger souffle...巧想食耶 !不過我又係無焗爐無得整~

    回覆刪除

  6. o..........大少奶嘅top 6 我全部都巧like 呀

    回覆刪除

  7. 好好味呀全部都,好想食!

    回覆刪除

  8. hi  大少奶, 見親你出產既蛋糕都好鬆軟 , 好想食 , 睇睇下又自己去整下來食 , 結果都係好死實, 猶豫了好耐先夠膽問下你可唔可以送個食譜俾我. Thank You !

    回覆刪除

  9. yeah!!!好好味呀!!! 流晒口水... 真係失禮!!

    回覆刪除

  10. 大少奶, 唔得, 好番後我都要試做chiffon cake!!

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年3月12日 凌晨12:23

    大少奶,, 我又係超鐘意食CAKES & 甜品.. 我聽日會去Grand Hyatt - Tiffin食dessert buffet 呀... 好開心!

    回覆刪除

  12. 嘩~~ 果然比我估中哂!!! 咁但係你個3層Muffin呢? 仲乜唔入圍啊?

    回覆刪除

  13. 大少奶你同我一樣~~ 都係唔鍾意食CREAM 蛋糕 所以我知係 一定選你嘅 chiffon cake

    回覆刪除

  14. 大少奶,想問下你南瓜味同班蘭味嘅chiffon cake點整嘎??俾個recipe來得唔得呀?!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾