2007年3月14日 星期三

東京の味 2


Day 2 @ 東京 ,行到好好好好好好累
食超多野,開開心心玩,返到香港要就要好好忍口,努力呀
今日連早餐都無食就去Tobu睇蛋糕(just looking),好靚呀!
聽晚或者去買來食…
噢!聽日得4~10度



跟住去Tokyu hand,好鍾意呢個【啤酒面具】
係一個面具,成個頭罩住露個樣,但大少爺禁止我買
佢話我實用個面具笠住佢個頭,唔會係笠我自已
我真係好鍾意架 (
你諗下有個人笠住個啤酒杯幾咁爆笑)


Tokyu hand有仿製食物電話繩好靚
  
早餐:
去原宿食早餐,我唔去築地,我始終揀番【柿家鮓】

  
經竹下通去表參道,難以抗拒pancake呢


 
午餐:
表參道行落澀谷好累、又拎住野,大少爺行過一間不知名既蕎麥麵店話食麵
好好味呀

晚餐:
行到夜晚又唔夠時間去銀座,又拎住野又累
返池袋食pepper lunch,霜降牛肉又平又好味!
我晌香港成日想食架
霜降牛肉烤熟一邊翻另一邊,想要幾熟自已話事

 
呢份我既,都係大少爺份霜降好味d

 

各位!各食店資料會晌返到香港後補,等多幾日啦!
見諒

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾