2007年3月2日 星期五

一個南瓜兩種味 (part I )


今日自已整南瓜湯,好香滑
因為我用南瓜做蛋糕,所以就整埋南瓜湯再加埋殼麥包
唔好以為我午餐食咁少,因為我食咗份重量級早餐
個蛋糕焗-ing,睇佢個樣應該成功既~
好快出爐呢




簡易南瓜湯
南瓜 半個
一湯匙淡忌廉或奶
水  300ml
鹽  適量
做法:
南瓜先蒸軟再加入放入攪伴機打至幼滑
放入煲慢火煲滾落淡忌廉或奶、再落鹽調味

今次我手多加洋蔥粒同 basil攪到搶晒味
我見議南瓜愛好者唔好落其他香料,可以自行調教濃、淡同稀杰程度


24 則留言:


  1. yeah, 我都好愛南瓜湯的.  有益又好味~

    回覆刪除

  2. 南瓜湯無論中式或西式都咁好飲 !!!

    回覆刪除

  3. 我也很愛喝南瓜湯,但唔識整。 又叻又靚的大少奶 ,可唔可以教我點整?

    回覆刪除

  4. 大少奶你已經好圓呀, 唔係真係要變 花師奶 ay ma?

    回覆刪除

  5. 你個南瓜湯又再令我、令我、令我、令我、令我、令我 我巧愛飲湯呢......西式愛飲濃/creamy嘅, 中式就愛老火湯 ....你個早餐有幾大份呀?

    回覆刪除

  6. 係你....係你...令我步入南瓜怪行列!!! 我做X都唔會放過你!

    回覆刪除

  7. 南瓜湯...好美味~~好想好想飲呀!!!

    回覆刪除

  8. 咁即係一陣又要入黎睇蛋糕 ??

    回覆刪除

  9. 大少奶 ~ 你好勁呀! 咩都識煮! 勁呀!!!

    回覆刪除

  10. 致: Mrs 南瓜怪秘密組織榮譽會長 你今次整新鮮南瓜湯,唔係用金寶田園系列啦 ~ 你只係落左一湯匙 cream 咋?咁咪淨係得湯上面o個o的o的?咁樣會唔會唔滑呢? 祝      生活愉快、日日做南瓜怪!                                                                                                                         Mrs 南瓜怪組織榮譽會員                                                                                                                                                笨 B 媽媽  啟

    回覆刪除

  11. Nano 南瓜會令人上癮的 小曲格格 係呀!中式都超好味 亞B 比橙更加橙 琪琪 寫左喇! Pegasus 我唔會唱別怪她架! GG 我個早餐係早餐A啊 vanlily 如果你因為南瓜致命的話,歡迎你做X來搵我 Tan Tan 哼!真係好味都飛起

    回覆刪除

  12. GG 係啊!好快d再來睇 Sa Sa 我只係乜都夠膽試  南瓜怪組織榮譽會員 暨 澱粉質榮譽博士 苯B媽媽春桔夫人 湯上既花紋另加小小奶,我個湯都係用奶做啊 Mrs 南瓜怪秘密組織榮譽會長

    回覆刪除
  13. Christina 小魚仔2007年3月2日 下午5:25


    南瓜 ~ 好吖 !! 有豐富 ..... 有益 (  )

    回覆刪除

  14. 我都鍾意飲南瓜湯架!!! 耐唔耐都煲一煲!!!!! 同你有啲唔同架!!! http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=7

    回覆刪除

  15. 家嫂: 我亦係南瓜迷. 南瓜包, 南瓜湯, 南瓜肉批, 南瓜忌廉布丁.... 穀 物包亦係我好鍾意架, 好香好有咬口. 感覺亦係非常通便....  

    回覆刪除

  16. 南瓜湯嘅橙色同揹景嘅籃色好登對,我唔止一次覺得大少奶妳好有美術天份。 個南瓜湯我覺得唔係一般的好味。有機會我都要試下

    回覆刪除

  17. Mrs 南瓜怪秘密組織榮譽會長, 你收唔收會員秋香入會,我都超愛南瓜,最想要一架南瓜車!

    回覆刪除

  18. 大少奶 ~~ 我今日在 cafe 食 lunch 時  一直掙扎要唔要叫 pumkin soup 因為 main course 真係好大份   結果都無叫到 現在見到你o既湯 見到當飲o左  滿足拉

    回覆刪除

  19. 唔該您,靚靚大少奶。

    回覆刪除

  20. 奶比忌廉健康, 醒目!!

    回覆刪除

  21. 大少奶﹐  如果+埋粟子+猪剪﹐就變左一個中湯﹐味道都一流啊!!! 你愛粟子嗎?  我熬湯都喜歡飲﹐但唔鐘意食粟子蛋糕囉!!!

    回覆刪除

  22. 做法真係好簡單,同時好有營養

    回覆刪除

  23. 咦, 用一湯匙奶就ok嫁嗱, 又幾好喎, 又唔駛牛油, 好健康。 請問你用大陸長形南瓜定日本綠色皮南瓜?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾