2006年12月10日 星期日

馬尼拉約會【她】


今日約Vanlily見面,多謝佢既日本手信
亦驚嘆喜歡甜食既佢...如此瘦!而我就球型人,噢!我仲認得陳生添!
我相信佢都會易認到我,因為世上少人好似我咁係圓形組合(包括五官)
約晌中環,噢!好似置身於馬尼拉,街逼滿放假既菲律賓人
窄窄街道逼滿的人不特止,仲有菲律賓人晌地攤擺賣
又有大聲叫賣長途電話咭,晌路中心大聲喧嘩
吵吵鬧鬧,幾經辛苦先行到去landmark
尤於未食lunch就上Three Sixty食,食一份煙三文魚粿麥三文治
價錢平$24,煙三文魚當然好,但生菜好清甜無澀味、蕃茄、青瓜都好清甜
另外…一杯熱雪梨茶都好好
經過琴日Le Parisien VS Haagen Dazs  今日簡直清新之選
不過,要去買聖誕禮物唔能夠慢慢選購,行一陣就去會合大少爺!





各位之前晌呢個post留過言既blog友,尤於有個人留左300幾個空白留言
所以我delete之前篇post、再post過,引致先前既留言無晒
敬希見諒!




11 則留言:


  1. 嘩~~佢咩事啊??!! 快d檢舉佢喇!!!

    回覆刪除

  2. 真係唔錯好介紹

    回覆刪除

  3. 大少奶, 嘩!你哋就好啦!  又約埋一齊聚會!好開心呀!  下次有機會預埋我啦! ^_^

    回覆刪除
  4. You know, your blog always remind me of "Food and Wine" or all those great food/life style magazines...  

    回覆刪除

  5. 自從偶然發現大少奶的blog後,就常常來看看大少奶今日食左乜,每次看完也很肚餓,因為d相實在太有質感,成舊野嘅輪廓也很清楚,可以分享一下妳用甚麽setting,甚麽機呀?
    繼續支持大少奶!!

    回覆刪除

  6. 哇~~ 發生咩事阿 我還未過來 所以沒有看到阿 大少奶  其實我都好喜歡圓形的朋友阿 ( 希望你不會介意我這樣說 ) 因為我由小到大 家人遺傳的關係 我同我細佬  是食極唔肥類 所以 我成日都亂食o野 但是 最近不知道是年齡的關係嗎 只要多食飯 肚腩就會突出來 我一直希望自己有點肉 感覺比較好看阿  所以 上一次看到你 po 報章刊登你 而都是我101 張看過你的相 真的覺得你好有福相 我好喜歡阿

    回覆刪除

  7. 我都覺得大少奶你影啲相好有質感好sharp, 有時真係好想吃一口, 係因為你嘅技術好 or 因為你部相機好呢, 點都好總之我每次入你個blog都會睇到好精彩嘅相, 好好味嘅食物.....正!!!  

    回覆刪除

  8. 300個空白留言!! 嚇死人嗎?

    回覆刪除

  9. 唔錯唔錯~睇黎D 野好FRESH噤~我都想試

    回覆刪除

  10. B B 8 8 vanlily 檢舉左喇!仲入埋黑名單添 小熊子 係呀!果度好多選擇 幽靈公主 其實我同vanlily只係見一面,下次預埋你啦 Alwen 係?但係 magazines要比$$架喎 琴秀 其實我用Nikon既coolpix,但部機好耐前買,得400萬像數架咋 影子 其實我好羨慕瘦人,不過點瘦我五官都係圓形 不過…我幾鍾意自已個樣,因為容易畫 Herry 其實我部機係老爺機,得400萬像素,但我唔鍾意加閃光燈所以自然d 碧碧 我都有同感 Tabby 係呀!尤其是菜係好新鮮

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾