2023年7月24日 星期一

包order

 包經理日日都依依哦哦佢私人電飯煲(即係我)

我好耐無食乜乜物物、我睇youtube見到乜乜物物好好食你識唔識煮、不如食乜乜物物

但佢想食乜都好,都唔會問:邊度有得食?不如我地去食乜乜物物

佢覺得屋企個電飯煲(即係我)完全可以滿足佢


不過咁…佢咁呢就令我唔使諗煮乜

有d建議真係幾好


佢好鍾意睇台灣youtube,所以就同我講:滷肉飯好好食咁呀!


於是隔兩日就有碗滷肉飯晌佢面前咁囉


重點係:唔難整嘛!哼





食譜:


五花腩肉肉  半斤

蒜頭    1/2碗 切碎

紅蔥頭  6粒切片

油蔥酥  1湯匙(即係炸乾蔥,無可以skip


滷肉醬料:


生抽    50ml

老抽    1湯匙

花生醬  1湯匙

五香粉  1/2茶匙

冰糖    1粒  *

水      1-2碗(蓋過豬肉便可以)

酒      少許

*鹽可以煮到差不多時試味,唔夠鹹先落


做法:


1.將五花腩肉出水20分鐘,然後就切粒粒,瀝乾水





2.先爆蒜頭、紅蔥頭,然後加入豬肉兜勻至有香味

3.順序加入醬料材料,然後滾起加油蔥酥,大火滾起轉細火

4.如果加蛋可以放烚好既蛋入內,一小時後(試一試味唔夠鹹可以加少少鹽)可以轉回大火令個汁變為杰身




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾