2023年7月17日 星期一

幾球嘢

現在“九龍球”訊號

剛經歷完8號風球,你要幾多球?

之前同好友去AK、肥仔同呀jer開嘅日本餐廳食飯
佢話要叫甜品九龍球打咭
當時我諗⋯⋯真係吸引咩?
點知嚟到後見到真係會開心喎
於是我一直記住要自己整,亦都一定要配黑糖糖水


其實只要買包果凍粉,都可以自己用魚膠+水、寒天+水都可以
最重要係新鮮生果
我用咗車厘子、芒果、藍莓、金奇異果

#近排出post冇乜人見到_攪到我冇心機

大家記得將我page列入“最愛”先容易睇到





食譜:

果凍粉   75g (烘焙店、City's super有售)
水       350ml
糖       2湯匙
生果粒   適量(自己選擇要乜生果)

黑糖     50g
水       50ml

做法:

每款果凍粉唔同做法,自己留意包裝


1.將果凍粉加糖加飲用水倒入小煲用中火煮熱,唔需要滾只要熱令到果凍粉同糖溶化放涼




  2.生果切粒放入波波模中模中


3.倒入果凍水,如果見生果浮起唔使怕,只要蓋上蓋就可以定型


4.蓋上蓋後放入雪櫃3小時或以上


5.黑糖水加水煮滾熄火,等黑糖溶化便完成

將黑糖水放涼,淋上九龍球中伴食


*由於唔係個個方便去搵果凍粉,慎防大家買唔到果凍粉

我寫埋魚膠做法:

魚膠片/魚膠粉    20g

水        400ml

糖        2湯匙

檸檬汁    幾滴(用來去除魚膠味,但唔好落太多)

做法:

1.魚膠片用冰水浸軟,加水煮熱然後加糖,略為放滾倒入已放生果粒模中


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾