2022年12月28日 星期三

明天見

味噌see you tomorrow(金菇)肉餅
本身今日唔打算出post但呢個太好味
由於個仔進入帶飯階段所以我積極研究唔同肉餅
實戰話我知整定放冰格一翻熱就入得飯盒太方便
呢個肉餅我係參考日本人食譜,味噌直接醃肉
再加上金菇同蛋黃醬出來個肉餅好滑
再用個汁煮直頭完美啊~不能錯過的美味
#中間個蛋黃只係影相_我唔會食生蛋黃
#雖然我寫明都一樣會有人問
#但如果大家唔怕可以配黃蛋食的



食譜:

免治豬肉或雞肉  300g

金菇   1/2札(即係半包咁上下)

味噌   1湯匙 

蛋黃醬  1湯匙

糖      1茶匙

生粉     1湯匙



醬汁:將以下撈勻備用

醬油或生抽   1/2湯匙

味醂         1/2湯匙

糖           1茶匙

生粉         1/2茶匙

水           1/2碗

做法:

1.將金菇切碎加入肉碎中,加入味噌、蛋黃醬、糖撈勻,再加生粉撈勻順一方向攪到少少起膠,醃30分鐘







2.將肉做成肉餅放入平底鑊煎至兩邊金黃色

3.加入醬油煮滾蓋上蓋,轉小火焗煮3分鐘
4.轉大火醬汁微杰身就可以上碟

*我用赤味噌,日式超市有好多唔同種類,揀自己適合就可以
*蛋黃醬我用BB沙律醬






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾