2021年12月16日 星期四

未諗到

香酥鮮蟹肉帶子芝士焗通粉

今日又重回入柴房的生活,朝早起身後去食早餐

本身打算買魚煲魚湯,結果買2隻蟹拆肉焗通粉比包包午餐

包包好鍾意食蟹,拆蟹唔係難係要花心機

點解我唔用罐裝蟹肉?因為我試過幾次買現成蟹肉都唔好食

而自己拆鮮蟹,鮮甜之餘質感最好

包哥對蟹肉要求好高,佢成日街外食蟹肉乜乜食唔到蟹肉會鬧:呃人架!

咁家陣啖啖蟹肉佢就好滿足呢


人生總會有些人令你晌困難當中都能夠帶著微笑地撐過~
何況拆蟹跟本唔係困難,哼~



好開心!點解要落蟹包糠?因為多了一份酥脆感層次又多d

好味得多(靈感來自焗蟹蓋)


食譜:

花蟹   2隻
(我覺得用肉蟹都得,但今日既唔夠大隻所以用花蟹)

帶子   6粒

洋蔥     半個(切粒)

磨菇   數粒
(我無落磨菇,因為抗菜包唔食菇)

淡忌廉    100ml

清雞湯   250ml

麵粉    2湯匙

通粉或意粉    隨意(先烚熟)

芝士      隨意

麵包糠   2湯匙

心機    一擔有多

做法:

將蟹刷洗後就蒸 15分鐘


拆肉,蟹蓋羔可以留起放落汁煮又或自己食左佢,哈

我用了近10-15分鐘拆好


拆完得咁多多


爆香洋蔥粒轉細火,加入麵粉同炒至膏狀

分幾次加入淡忌簾再成膏狀後就加雞湯


煮成汁加少許鹽、胡椒,如果有留起蟹羔就落埋入去煮

我會將少少汁加落通粉度撈一撈,等通粉都有味


加入帶子,我懶所以帶子無煎過就放埋落汁煮

用中火煮到個汁杰身就淋上通粉面


灑上芝士及麵包糠,放入焗爐 220度焗15-20分鐘

或至表面金黃色便可以

*煮呢個我無落好多配料,怕蓋過鮮香蟹味


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾