2021年12月29日 星期三

倒數 21

意大利豬肉卷Porchetta


去意大利旅行都已經好久遠之前,當時覺得呢個豬肉卷實在不得了

到我識煮食都未敢去挑戰,總覺得唔會咁簡單,又點會咁簡單

直到聖誕前晌屋企無意中睇viu台個煮食節目(平時到晚上7點後就唔會開電視)見到主持人整呢個豬肉卷

原來一點都唔難,最好笑係包包陪我一齊睇,佢都記得要點整

經過兩父子鼓勵第二日就坐言起行整比朋友party食

係大成功架!個皮好脆肉質焗完都嫩之餘又惹味

咁無奶油唔寫比大家嘛!係咪先?

我個食譜唔算跟足有些地方更改了,因為我本身好怕太多香草味,所以我略減香草只用最輕味parsley

大家可以用basil及rosemary等等的

呢個party food將會係22年重點食物,哼~



好開心!佢就算無起泡位置都係脆的



食譜:

豬腩肉   1斤至1.5斤
(利申:肉唔係我自己去買 重點:唔要買太肥,我用少肥多肉,最好叫肉檔切四方型及去毛!)

蒜頭      5粒

parsley    1小撮

檸檬皮     1個份量

鹽         1/4茶匙

橄欖油    2茶匙

另備:粗鹽

烘焗杏仁     80g(可以買現成烘焗過無鹽杏仁)

做法:

先將杏仁磨碎備用



將香草、蒜頭、鹽 1/4茶匙、油打成醬備用


將豬腩肉洗淨抹乾水

將肉部份切平少少,好多會帶骨就用片切走

再用刀打直"界"開,但唔好切斷

灑上粗鹽入肉內搽勻


再搽上香草醬,要均勻咁去搽

再灑上檸檬皮


最後灑上果仁碎,都一定要均勻


最後就卷起豬肉再用煮食棉繩綁實,棉繩$12店有售

卷起後抹乾豬皮上面水份均勻地再篤洞

再放入雪櫃但唔好用任何保鮮紙封實,因為呢個係風故步驟

好彩我屋企雪櫃有一格獨立格可以將佢隔離,放入雪櫃雪過夜



焗之前放出室溫半小時

放上焗架,焗爐150度焗大約1小時

再轉200度焗30-45分鐘,其間要將佢轉下位置等佢焗得均勻

總之你見到佢個皮起晒泡泡就差不多


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾