2019年6月6日 星期四

落油鑊 2

之前教整油條,實在有個問題係d油點算

炸油條同炸肉唔同,d油仍然乾淨加上我用米糠油炸完一轉無乜氧化

於是中午炸完油條,晚上整魚腐

我好鍾意食魚腐但又未整過,今次趁有一鑊油唔好浪費炸埋魚腐

包包超鍾意食,大少爺同我都好like,加埋個酸甜汁後包包一個人仔食了5件

自己整魚腐唔難,但要炸真係好少會整的

我再望到張相都好想再食呀


佢真係真係好好食囉


食譜:

鯪魚肉    300g(我買了大約$30)

硬豆腐   1件

雞蛋      2隻

甘筍     1/4條(切粒粒)

蔥粒    隨意

鹽       1/4茶匙

胡椒粉     少許

生粉或片粟粉    1至2湯匙

做法:

硬豆腐用硬物壓住至少 1小時,等水份流出

也可以先蒸一蒸豆腐等佢流出水份

我用兩隻鋼碟夾住豆腐再放個 LC小煲


壓完後



將蔥粒、甘筍粒加入魚肉中、再加鹽及胡椒粉撈勻(加豆腐前一定要先加鹽,否則會令豆腐出水)


將豆腐壓壓碎加入魚肉中撈勻


分兩次加入雞蛋撈勻,最後加入生粉或片粟粉撈勻


用湯匙揣成一個個放入油鑊炸至金帶色便完成


酸甜汁做法:

茄汁    2湯匙

白醋  1湯匙

糖  2茶匙

放入小煲煮熱便可以







先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾