2019年4月4日 星期四

走勿演


包包逢星期六上英文班,大部份時間都係我送佢上堂再等佢落堂

中間有一個小時空檔又唔想返屋企,但附又無乜好食就會去譚仔

叫做有杯凍檸茶飲下有小食,忽然有一日愛上重慶酸辣三小辣魚腐小米線走韭菜

一但愛上就會瘋狂食直到厭為止,所以每星期六依然經常都會去因為未厭

除了米線仲會鍾意土匪雞翼,但我成日見人食尖椒皮蛋架喎

我無叫過皮蛋食但估到係乜味,觀乎譚仔風格都係酸酸地有點辣咁囉

段估唔會和牛咁既味呱?

早幾日出尖沙咀行過老三陽買幾隻溏心皮蛋就試下整啦啦啦

其實最重要係個汁,只要個汁做得好就配白紙都讚好呢

先寫皮蛋個汁:

皮蛋兩隻,每隻切開八件


蒜頭  2粒、辣椒 1隻切切切剁剁剁


汁料:

魚露    半湯匙

生抽   1湯匙

白醋   2湯匙

糖   2茶匙

熱水   大半碗

麻辣醬   1-2茶匙

麻油   少許

將以上材料撈勻加入蒜粒同椒粒





撈勻便是呢!撈勻後淋上皮蛋,加少放芫茜便完成


是日搭的豬骨:土匪雞翼

點解佢會成為豬骨?因為之前整過架喇

味道好想近,只不過我老抽落多了深色左dd


雞翼   12隻

孜然粉  2茶匙

生抽    2茶匙

老抽    半茶匙

糖       2茶匙

鹽       1茶匙

五香粉   1茶匙

紹酒     1茶匙

栗粉     1茶匙

蒜頭3粒切片

***********************************************************************************************

黑芝麻    2茶匙先烘脆

將雞翼抹乾然後撈晒d調味同蒜片入去醃最少兩個鐘,最好醃過夜



然後煎好後灑上黑芝麻及少放孜然粉就done

*孜然粉蒙古及雲南有售,我晌香港雜貨舖買!哈哈



先睹為快及生活雜粹粹

Pls Follow My IG https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾