2018年5月31日 星期四

沖茶喇

連續咁多日都咁熱的確好難頂,五月都咁熱點捱呢個夏天

雖然中醫叫我戒凍品,但我個blog唔戒得

否則你班曳豬唔會睇

剛好大少爺買荔枝我食,我就諗不如用荔枝整甜品啦啦啦

今次係用荔枝配紅茶,我記得晌某酒店飲過荔枝凍紅茶,荔枝同紅茶係好朋友

同埋紅茶做甜品係幾好味的

果凍又容易整又多變化呢


食譜做出來有1000ml,我唔知你會用幾大隻杯更唔知你會做出幾多杯,大家用自己既杯去量吧 

紅茶果凍食譜:

紅茶包   一個

冰糖   60-70g

魚膠片/粉   20g

水   400ml

做法:

用冰水浸軟魚膠片備用

煲400ml水至滾加冰糖熄火至糖溶化

加紅茶包泡茶,泡至你理想濃度後就放入已浸軟魚膠片/粉



可以倒入樽仔或杯放涼後入雪櫃雪至少1小時至凝固


荔枝果凍

荔枝   10粒

魚膠 片/粉   20g

水    380g 

冰糖   60g

做法:

魚膠片冰水浸軟

荔枝去核切粒粒(荔枝汁留起)


水煮滾加冰糖至溶化,加入荔枝連汁煮2分鐘熄火

再趁熱加入已浸軟魚膠片,放至完全涼透後就倒入紅茶果凍內再雪至少1小時便完成






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾