2017年4月3日 星期一

cut你個咳

剛過去星期日…帶包包睇醫生

佢星期六開始咳,夜晚有微燒所以星期日教會都無返就帶佢睇醫生

由於醫生放假只能晌附近搵醫生睇

隻臭包喊到鬼殺咁嘈都唔知佢喊乜?佢連診室都唔肯入

甚至自己開門想逃走……

睇完醫生醫生開幾枝藥比佢,但我未比佢食

睇醫生為了知道佢咳但個肺同氣管無事,既然無事先煲止咳湯佢飲

個湯係青欖桔餅南北杏陳皮煲瘦肉

呢個湯係我教會姊妹教我煲,我下午即去買材料煲

個湯出來幾好飲,包包都肯飲,飲完後咳少好多

媽媽小勝一個回合



去街市草藥檔買桔餅 2個、青欖 10粒、南北杏一撮、陳皮一片、瘦肉 一件

青欖最好拍爛,但我拍唔爛太硬,所以就晌青欖用刀仔畫十字等煲時出味

陳皮要浸軟,南北杏就浸下

瘦肉出水

用8碗水煲滾,放曬所有材料落去煲 1.5小時便可以


我問包包:你想再睇醫生定飲湯?飲湯如果可以止咳的話就唔需要再睇醫生同食藥

佢揀飲湯,最後飲到一碗仔呢


以下呢個係甜既版本,對乎d唔飲湯或唔飲到青欖湯味既小朋友

學題:小陶媽媽買了4個桔餅,昨天用了兩個
那麼還有多少個呢?

桔餅+陳皮+南北杏+蜜棗=止咳

2個桔餅+6g陳皮+6g南北杏+3粒蜜棗+6碗水煲至3碗水=甜化痰止咳糖水

包包飲埋呢個咳再少d,勝利在望







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾