2015年11月15日 星期日

Day 3 @台北

經過之前一日早餐中伏,我決定在酒店食早餐

由於我間房無包早餐,所以食自助早餐要加 390台幣一個人

其實都抵,包包都食到飽飽咁先出去


大家留意,佢去到邊都玩車的


之後搭捷運去市政府站shopping

好好行啊!好多三越

去到A8館一定要食蜷尾家pop up store既雪糕


好好味!我呢個係爆米花荔枝蜜紅茶,個雪糕好滑啊


麵包超人館

我覺得唔算多貨品,價錢又貴d

所以我留番去日本先買



A8館頂層有個露天遊樂場

好開心,包包可以玩,唔使跟我去行街咁悶







咁多個商場我最喜歡行微風松高





大家睇下佢又做乜


之後就去我既目的地...誠品 

其實減價既書係上年或前年出,但都唔緊要

不過包包年紀睇既我都買到7788

所以都唔係買好多,買了11本

呢d大個先睇既就到時先買,反正香港我也買得到


信我…呢個食飯圍巾係我用過最好

易洗、易抹,我用過佢之後,無用過第二隻

去開誠品一定要買



之後就去食Tea,其實呢間係日本餐廳既台北分店

Letao 地址台北忠孝東路四段553巷30號

市政府站

但要有個心理準備,要行好遠,所以搭的士會好d


芝士蛋糕好出名的



鬆餅非常好味,好味到好感動又好開心

必定要試的,佢令我好想整


水果茶   


大少爺既咖啡冰沙,佢話好好飲


佢個怪包,只吃水果不吃鬆餅


餐廳對面係文化館,帶包包入去跑下



臭包睇鴨仔


之後搭的士去:小李子清粥小菜吃晚飯

地址: 台北市 大安區 復興南路二段142-1號

鄰近交通:捷運科技大樓站 或捷運大安站

我揀佢全因為有多選擇,大少爺喜歡小菜,包包可以正經晚飯

加上我又貪心乜都想試下,同埋地方企理,我個人唔忍受到唔企理既食店的

有白飯及南瓜粥揀



叫了8個小菜,除了那個魷魚外,其他都不錯






大少爺最喜歡豬手


搭的士返西門町,休息一陣去食芒果冰

今次去:西門町芒果冰

um...我覺得間間差不多咁呢












沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾