2015年11月2日 星期一

食花生

人世間好多人日日夜夜望食花,而我就只想自己整花生醬

話說呢…我今晚想整個台式飯

咁材料中要有花生醬

但我每次買花生醬放到變壞都未食完

最怕一樽二樽放屋企,突然記起花生醬可以自己整

只需要花生、鹽、糖就整得到,屋企有枝神仙棒不停打就得

好!我就試,哼

打出來味道好濃啊,比街買好味

佢一滴油都唔使落,花生會邊打邊出油,個過程都幾有滿足感


煮野用又得,奶醬多又得!哼



花生,我呢度大約300g

放落焗爐,用200度焗8-10分鐘


略為放涼後去衣


放入攪拌機內打,我用神仙棒


初初打佢會鬆起,呢個時候加半茶匙鹽同1茶匙糖


再打再始出油同杰

再打耐d就會滑身,你喜歡粗粒定滑身由自己話事,ok?









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾