2014年10月8日 星期三

變鴨

星期日開始病,崇拜後急回家,當時都發覺好唔舒服

那種週身唔聚財既感覺又再出現

下午已經發燒102度,聲也失掉

當時晌度諗…從前我好喜歡發燒,我喜歡那種讓我沉沉去睡

又不停發夢既時刻,因為喜愛發夢,夢可以讓我感受好多不可思議

但今時唔同往日,我發燒最怕傳染比個仔,那一刻只想快快好起來

之後兩日又唔敢同佢太親密

心中哼起:行近  我又怕驚動你   我又怕心難死....................

現今我只想快快完全好番

呼~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

無幾耐之前我分享過花椒雞既食譜既

今次用鴨胸去做,效果都唔錯,因為鴨既味比雞濃

所以有種化學作用,讓一切都濃起來

大家可以試試呢



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾