2014年10月13日 星期一

情意結

自從包包出世後,大少爺就要接受開放屋企

因為我無奶油帶住個仔去見人,而且我本身非常鍾意邀請朋友到訪

當然…只有有品既人先可以不斷進出我家啦!哈

既然到訪不如食餐飯,通常菜色要視符我當日既狀態

總有些菜式係我情意結,總想煮比人食

第一樣係燒肉,第二就係蠔砵喇

上星期六朋友到訪我又整過喇

可能我對焗魚腸有個情意結,但我無法接受洗魚腸個過程

So.....用蠔代替

其實呢個蠔砵晌我剛出版新書已有食譜,呢個blog又寫過幾次

咁既然我又整過,又再寫多又何妨?

我想多d人識整,未必人人會買我書,又未必會識晌我個blog 搵到

咁咪再寫囉囉囉!哼


蠔仔    1斤

雞蛋   4隻

油條 半條(切塊)

果皮 1片 (浸軟切絲)

芫茜   1小札

鹽 半茶匙

水 100ml

胡椒粉   少許

做法:

蠔仔用粟粉摔,摔完後沖洗,然後煲滾水放蠔仔略灼至半熟後索乾水放入砵中

將蛋打勻加入水、芫茜、果皮絲、鹽、胡椒粉打輕輕打勻倒入砵中

再收切塊油條放入砵裡,面層鋪上微波保鮮紙,大火蒸  15分鐘,熄火唔開蓋焗5分鐘

取出蠔砵,在蛋面上均勻搽上一層油,薄薄地搽一層

焗爐預熱220度,將蟹砵放入焗爐焗 10分鐘或表面呈金黃色



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾