2013年11月6日 星期三

專欄:包裝

今天專欄:包裝
兩個人初初大家都會包裝自己去相處,但係始終都有真相既一日
倒不如…早早坦誠相處呢

專欄食譜:煙三文魚芝士春卷



3 則留言:

  1. (睇完再留言....)
    我喜歡:一開始我就表明太后身份 << 對啊對啊 !!!!!! 一睇就知你係.... 但偏偏就有人唔當你係 ~~ :p
    不過我更喜歡:大少爺滿不在乎去答:佢從來都係咁,已經好有進步啦! >> 對啊對啊,有進步真係好緊要 !!!!
    我對d青年人抱住同樣的態度~~~~ =目

    對於你條春卷.....我會選擇加粟米,嘩哈哈 !!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點。。個受害人話我唔係,哈
      好明顯我係太后,時刻想斬你個頭

      刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾