2013年11月4日 星期一

好熱司

起革命,我覺得最辛苦係唔食得d乜呢?

雪糕汽水,我可以唔食,即使偷食都可以偷一啖兩啖

但壽司先令我痛苦

有時我自己一個人行街,可以去食壽司

不過…而家都唔敢食,有時萬一食正件唔太乾淨既,就慘

同埋世上無野有保證,如果魚類受污染又弊

我講過好多次,我唔食生冷食物全因怕李斯特菌,d無乜跟據人云亦云既…我唔會理

唯獨李斯特菌,自己可以避免當然避啦啦啦

咁…我好想食壽司咁點呢?就係…自己整

整壽司係以前讀中學家政課必定有教

大個後、甚至我自己煮野後都不屑一顧

呢d無乜難度既整來做乜?

結果…因為奶皇包,我要自己整來頂癮

自己整用新鮮三文魚蒸熟,加沙律醬,再煎甜蛋,一支壽司醋有排我玩了

一件新鮮到仲暖既壽司

都話煮食要用智慧,我係都要將唔食得既食物整到食得為止,哼

Rock n roll never die


做法:


三文魚做法:將三文魚蒸10~12分鐘,然後放涼,加入沙律醬撈勻

日式甜蛋:雞蛋2隻,味醂1湯匙、醬油少許,打發後,用慢火煎熟成蛋皮再切絲

壽司飯:用壽司米或珍珠米按照平日份量煮好,然後放涼,加入壽司醋先加為湯匙至一湯匙,唔夠味就慢慢加上去

預備壽司蓆,鋪上壽司紫菜,加飯,飯唔好鋪滿,上下兩邊每一邊要預留大約1~2吋空位

加上甜蛋、三文魚上飯面卷起即成

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾