2013年3月6日 星期三

Day2 @ 東京2013......病了篇(原宿、涉谷、下北澤)


昨晚半夜開始唔舒服,搞到今早大少爺去藥房買比處死更難受既正露丸比我食


再休息一陣OK D就開始行程,都已經......12PM咁滯

今日原定先去涉谷再去下北澤然後原宿

後來調轉了行程,先去原宿、跟住行落涉谷,最後去下北澤

我去完下北澤要返酒店休息一陣,好累


但一個敗家精來講,唔舒服係唔會買唔到野,我沿路都買到

先買個皮既袋、跟住買櫻花杯,跟住就買westwood襪褲

仲有下北澤既家居雜貨,不至滿載都叫有野楂手





竹下通其實唔會買到乜,但勝在睇d下新鮮事物

都有幾多得意野賣,但我都係唔會買得到















水樽袋



跟住我仲可以行落涉谷




之前311後有人話連涉谷都無乜人

但而家都好多人,個十字路口仍然好多人





東方神起既貨車……出現奇景…






有一班30歲以下,18歲以上既女生追住架車影相




跟住去美登利睇大少爺食壽司

係大少爺食,我胃口只能夠容納一件海膽同一件手卷

平日我鯨吞一盤架











我叫了茶碗蒸食,點知散叫既係湯碗蒸,好大碗啊




跟set既蟹膏,好想食呀*********






之後去下北澤,其實d家品店都幾好,但賣古著衫居多,一個靜靜既地方



























終於買到襪褲,但無Legging,我過兩日去新宿再睇睇,好抵一對,1500yen一對

仲有櫻花杯,興之所緻





晌涉谷買左個袋,我好鍾意呢類真皮既袋,夠大,放到相機,我人大大件頭,要摺大袋

我有好多呢隻色既袋同鞋



打blog時邊食蛋糕,我無晒胃口,蛋糕都唔太想食了






今晚晚餐食蛋包飯,大少爺話想食

但我無胃口既程度連食都唔想食




只飲碗湯吧




大少爺的蛋包飯!都OK啊



食飯前去酒店附近間Mall行,今次買碟、小用具、冷襪褲

個白色布袋係大少爺質比我,佢話:要呢個啦!返教會、落街用啦

有時我覺得佢好得意,又覺得自己都幾幸福,有一個質我要野既老公





我要好快好返,繼續戰鬥買買買,晚餐後再見~


Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9





新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

18 則留言:


  1. 要快快好起來呀!TAKE CARE BABY

    回覆刪除

  2. 如果有人買對westwood襪褲俾我就好喇.....
    [黑天使回覆03/07/2013 14:45:23]陰公.....病到要飲湯就夠...
    要快d好返出去再戰鬥啊 !!!

    回覆刪除

  3. 休息後就要好番啦....

    回覆刪除

  4. 我完全明白你依家的心情,因為我同你都一樣...依家望住美登利的壽司有得睇無得食...

    回覆刪除

  5. 祝早日康復, 繼續作戰!

    喇叭牌有糖衣裝嗰款應該係黃色紙盒package (好似香港買panadol咁), 嗰隻無咁難食哦...

    回覆刪除

  6. 奶,希望你今日休息夠,來緊呢幾日叉滿電去血拼!Take care ~

    回覆刪除

  7. take care ar,快d好返,聽日再戰!

    回覆刪除
  8. 寧靜中的不寧靜2013年3月7日 清晨6:46


    快快康復呀~~再作戰~

    回覆刪除

  9. 快啲好啦, 去旅行病倒真係好慘㗎!!!!

    回覆刪除
  10. Molly 公路之星2013年3月7日 中午12:38


    take care ar!!

    回覆刪除

  11. 係啊, 要快d 好返!!
    大少奶直情係超幸福啦! 買咁多野阿大少聲都唔聲, 仲質野比你! 哼

    回覆刪除

  12. 祝你快d 好返,全力出擊去玩,去買,去食呀.....

    回覆刪除

  13. wagaga...有個質野你要既老公, 好幸福啊!

    好好休息, 快快好番!

    回覆刪除

  14. wagaga...有個質野你要既老公, 好幸福啊!

    好好休息, 快快好番!

    回覆刪除

  15. 希望係好番啦! 繼續ENJOY YOUR TRIP!!

    回覆刪除

  16. starbucks隻櫻花杯好靚,連杯底都粉紅色

    回覆刪除

  17. 就為佢(蟹膏)放棄咗去築地食,連食兩餐XXX
    ^^

    回覆刪除

  18. 我想問蛋包飯個間餐廳叫咩名,位置在哪裡?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾