2013年3月1日 星期五

沙田18


今日出埋篇試菜篇

其實應該出呢篇先再出紅棗蛋糕食譜,但我比較心急

新年前去沙田18試菜,沙田18晌沙田Hyatt裡面,沙田Hyatt其實晌大學站

一早都知佢有出名既五糧液雪糕同花雕雪糕及烤鴨,但無諗過除呢幾款外,其他都好大驚喜

甜品實在太多新鮮口味,所以我特別以呢一檯甜品做開始

今次試菜有不眠王子、meling、何師奶同我,加一個公關就已經一檯甜品了



其實佢坐得幾舒服




紫蘇拍蒜醬牛根    麻醬拌新鮮菠菜    涼拌酸辣土豆絲

三碟前菜,個紫蘇拍醬牛筋好好食,紫蘇葉其實好香

個菠菜個醬帶有芥辣味

土豆絲夠爽



北京烤鴨

當然一定要試,師父好pro咁兩三下手勢就片好隻鴨



有胸肉、鴨皮、脾肉

我最喜愛脾肉

個鴨皮都非常好食,薄身夠脆


潮州青欖燉肉汁

唔好意為佢咁清無乜味,佢其實燉得好夠火喉





橋頭梅菜脆皮扣

呢個略為重味,外層鬆脆




小米粥薑蔥煮桂魚

清清地幾好




蜜餞柑桔煮海蝦




榨菜牛肉蒸鮮枝竹




乾蔥鮮竹撈芥菜

個乾蔥炸得夠香,個芥菜又非常鮮甜




仁稔帶子蒸千張





地瓜燒肉粒炒飯



戲肉來了,就係甜品



就係呢個令我話過自己一定要整既

紅棗軟蛋糕

佢又鬆軟又熱,近乎梳乎厘個又有質感




腐乳芝士蛋糕

個味好得意既呢



蘋果批

個皮做得香脆






龍眼花生巧克力餅

用龍眼配上朱古力,特別



合桃芝麻卷黃梅汁

佢裡面係好似芝麻糖咁既呢




五粮液朱古力雪糕

第一啖時有濃五糧液味道,個朱古力雪糕用上dark chocolate,濃味得來感覺輕巧

非常之match既味呢



花雕話梅雪芭

呢個有dd似醉雞,哈



清補涼雪糕

佢裡面有洋薏米,個味道好清但又幾出

清補涼糖水既感覺



腰果嘉應子雪糕

呢個應該配苦茶!哈




我已經同朋友約時間再去encore呢





2 則留言:

  1. d 中西合壁甜品的確好吸引人呢!我想知道個"仁稔帶子蒸千張"在帶子下面係咪伊麵來咖?

    回覆刪除

  2. 請問雪糕上面果碌係咩呢?!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾