2011年8月25日 星期四

未諗到(附食譜)


好耐無見

近幾日好忙,忙呢樣忙果樣

仲忙玩FB既 Sim

又玩物喪志

聽日陪教會小妹妹去玩,天氣仍好熱

我打算今日去行街,去比自己適應下天氣

哈~

我好鍾意食crepes,係我細個最鍾意

跟住學整,學極都好似唔合心水

今次我終於整到合意既

原來用花奶去開粉漿,個質地係會好d

從前我覺得JW既Crepes好好味,但近日水準下

我終於覺得自己既好味過佢!哼~

食譜

蛋   1隻

花奶  125ml

糖    1湯匙

鹽    少許

麵粉  50g

粟粉  10g

做法:

將麵粉、粟粉過篩,然後將所有材料加晒入麵粉中攪勻,過篩隔去所有粉粒

平底鑊掃一層牛油溶液,將麵糊適量倒入慢火煎成型

放涼後加入打起忌廉及生果









Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾