2011年8月1日 星期一

己所不慾...就施於人


無錯!我講既係我整我唔食既食物比大少爺

之前咪講過,我好多人地眼中係美食既東東我都唔食

但係如果一味菜係要用既話,我會照用

最多自己夾開,除了苦瓜

例如…如果整糯米雞一定要冬菇,我會落,炒蠔豉鬆會落蠔豉

所以夏天既話…我會整我唔食既涼粉比大少爺

我唔食涼粉既,因為有種難以形容既感覺

但少爺愛涼粉,又覺得夏天應該食涼粉,而涼粉又好似係有益既(比雪糕有益)

咁,我唔食、你要食、邊個邊個先要食,你食我就整呢

哼~己所不慾就施於人對大少爺來講係好事

但對我班玩伴欲no good

近日我地迷上玩iphone版既pet society,佢要潛水搵寶物賺錢啦

咁有寶物又有垃圾,我專將垃圾send比佢地!

哈~佢地每日收好多我唔要既垃圾,呵呵




雖然我未大邏移搬blog,但都有開定個setting下http://blog.yahoo.com/_RJDGWFCON5R4XQLGSG2TWKREY4/articles/page/1








Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com


6 則留言:

  1. 大鑊!睇完你新個面先知!我唔轉新好似係你新個面留唔到言喎?重有會無埋排行榜?= ="我開始想喊囉!咁會變成點咖?點搵番我睇開d blogger啊?
    重有"我的blog友"係咪會無埋呢?

    回覆刪除

  2. 以前我都唔食涼粉,但後來唔知點解去親滿記都會叫什果涼粉芒汁底! 食過後,有時真係身癢好想成日食呢~~

    回覆刪除

  3. 呵呵, 真係同道中人, 尋日去食B仔涼粉, 我吾食涼粉, 所以轉做B仔....紅豆咯

    回覆刪除

  4. 見到你整涼粉...我又想食添...不過我好懶,我通常買罐頭什果就算﹗

    回覆刪除

  5. 你好,我是畫搞笑漫畫的車人,有時間請到我的 blog 走走。會帶給你很多歡笑啊!
     
    What the office 網址: http://hk.myblog.yahoo.com/whatheoffice

    回覆刪除

  6. 你個涼粉甜品好靚, 好吸引呀!!!  夏天食真係一流呀....大少真幸福...!!!  哈哈!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾