2011年7月29日 星期五

問號?


我而家滿心疑問.............

如果我upgrade左個blog,訂閱我既blogger咪再搵我唔到?
有成5000幾人訂閱一下子會失去聯絡?

um....如果Yblog再無人氣blog排行,咁就更加搵我唔到

到底我趁機會轉去第二度

定係照upgrade呢?

暫時敵不動我不動,呢個階段一定仍會好多問題

我係咪應該每日都同你地講一次bye bye,因為有一日yblog upgrade我後,可能會失去聯絡啊

Bye bye


近日有d事令我回想從前

然後越諗越遠,人和事過去後,就過去

回頭已是百年身

即使相同既人物,都已經唔同景況

唯獨食物可以重溫

諗到第一堂上家政堂,Miss教的煎芝士火腿三文治

無錯!係落pan煎,煎時上面有隻碟壓實,麵包變得又薄又脆

味道好似唔同,因為我用既芝士唔同

但整既時候個過程,卻記起當年上家政堂的柴娃娃情景











Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾