2011年4月2日 星期六

快樂週末


哈!今日收到呢份禮物

超愛!其實之前有朋友都有,但我又無問過點得來

跟住今日另一朋友送比我

mee mee多謝你啊!




今日又去JW,星期六大長Tea 時間係由1pm~6pm

星期六食物特別好味!無論鹹甜都係

尤其個甜品,栗子浴缸(我作既),係一個似浴缸既杯裝住栗子mousse

同埋左手邊出晒鏡頭既咖啡蛋糕,好濃咖啡,好味

跟住上面既raspberry cheese cake又係好好味

星期六既Tea比平日更好味

um...今日係同兩位好朋友去,其中一位係準新娘(你知我講緊你既)

我其實好開心,準新娘你比我感覺好幸福啊!我相信你一定會幸福下去

願天父會帶領你個婚禮順利進行,我相信主會親自祝福你既婚姻

愛你







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

5 則留言:


  1. 我都有見過呢個膠子座喎 !!! ^^
    大少奶 ,
    你成日提呢度嘅 tea buffet, 搞到我心思思都好想去試下呢 !

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年4月2日 晚上9:27


    嘩~~~~好飽!! 我飽到 E+  愛您~

    回覆刪除

  3. 哈~好得意wo!
     
     
     
     

    回覆刪除
  4. 哈, 個"栗子浴缸"名起得好貼切啊

    回覆刪除

  5. 之前在報紙見過,好似要買5卷膠紙就有得送,都係黑色的,舊年我有個朋友在加拿大回來送咗個紅色比我.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾