2011年4月24日 星期日

那一夜





早兩日咪話去食耶穌最後晚餐既

um....都想分享一下

其實當日教會舉辦受難節前夕聖餐崇拜,同有一個仿照耶穌最後的晚餐既晚餐

當初我係好八掛地想去睇下有乜食呢?

耶穌同門徒食乜呢?

我都知睇blog既唔係個個都係教徒,但大家都會見過最後的晚餐既圖畫

當然我唔係想講達文西密碼內嗰張啦

雖然食物唔多,但要跟禮儀食,有本禮文

斟酒(葡萄汁)都唔係話斟就斟,要跟禮儀

主禮人話斟先可以斟,話舉杯先可以飲

其中有一道叫苦菜既食物,係要點鹽水或甜醬食,然後又會將苦菜放入無酵餅

但不得不說既係....個燒羊脾好味!哈

有羊脾、無酵餅、苦菜(用生菜代替)、乾果、雞蛋




今年係我洗禮後既第一個復活節,當然有一番感受

晚餐後崇拜,講真…復活節我唔再係focus晌復活蛋同吃喝玩樂假期

呢張相係等待崇拜中,當晚全個堂都坐滿了,坐滿人時感覺像一幅美麗圖畫般

大家一同唱詩、一同祈禱

感謝主!







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com





4 則留言:


  1. 原來最後的晚餐係咁樣既~
     
     
     

    回覆刪除

  2. your church is beauitful. which church is it? i m from praise assembley

    回覆刪除

  3. 我教會有一年都搞過食最後晚餐,我淨係記得件羊扒好騷(我自己除左羊腩煲外,其他整法O既羊都唔食),但最緊要係果種領會,所以都照食啦HAHAHAAH~~

    回覆刪除

  4. 很特別~~因為我去的教會沒有最後晚餐這個活動的...

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾