2009年9月4日 星期五

忍唔住 @ Dan Ryan's


今日約Fiona去行陣街
買番skin care,仲想買對鞋做姊妹著
但買唔到啊!
當你有目標去買,就會買唔到

Fiona要返娘家食飯,我就等大少爺放工陪我晚飯

噢!如果我屋企放得落呢set嘢就好喇




同大少爺去Dan Ryan's晚餐,要快快食,因為要睇麥提爽


個muffins真係好好味




叫兩個晚餐

頭盤:有caesar salad


啤酒蝦




主菜:肉眼扒

good~




白汁煙肉意粉
個意粉食唔晒,淨成大半碟,結果包起拎返屋企




甜品:
brownie配雪糕







今日同Fiona行完街,陪佢去city's super買d嘢
之後見到牛肋條好吸引,我就買返屋企


因為個牛肋條...................................我就忍唔住又去Le creuset買隻連蓋鍋

明明下星期有清倉
但我唔爭氣,等唔切咁
又係買橙色,我第三本書分分鐘成本都橙色
下次再買要買第二隻色,雖然我勁憎橙色同食橙
但呢個品牌既橙又鍾意喎

聽晚既晚餐就用呢個新玩具整




仲有呢個
大少爺猛問係乜?
係我成日去去city's super買餸,次次都會望下
每次燒雞就會問自己點解無買
今次記得一定要買先
係燒雞時,流出既汁,用呢個吸吸去吸起d汁
然後再淋番上雞面,咁樣焗隻雞就唔會焗乾
仲可以將精華淋番上去呢

$42咋,好好用




Le Creuset 9月12至18日清倉大減價

銅鑼灣怡和街88號3樓富豪香港酒店維多利亞會議室,上午10:00至下午6:00

不過…次次佢做清倉都會人頭湧湧架

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾