2009年7月21日 星期二

風後


時光倒流先!

話說718生日會,唔覺mini整食物
但明明佢又有叫我幫佢切牛油果
原來後來大家飲飽食醉佢就無整到

但分一半材料比我
咁我就帶番屋企

當時我真係有一絲煩惱,我諗…個風好勁咁
又吹到正
又必打無疑
又乜乜物物
咁我帶材料返屋企後,打風開唔開鹹牛肉呢?

夜晚我聽緊移美移動無耐就八號風球
好快入睡
到一點被呼呼呼既風雨嘈醒
又話9號風球

點知一覺醒來,變番3號風球
但見到出面仍然橫風橫雨,點都無奶油落到街

噢!好彩仍有mini比我既材料

登~登~~~~~~

牛油果雞肉配芥末籽汁三文治

芥末籽醬加少少沙律醬,否則會太酸,但又唔加得多

成為風後之午餐呢!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾