2009年7月7日 星期二

4人 @金田日式放題


早幾晚大少爺話佢同事介紹TST一間日式放題餐廳都唔錯

然後大少爺就訂位今晚去食

再然後大少爺 2個妹打比我約行街
因為我接到電話時已經行緊街敗家中
我就叫佢地兩個一齊去晚飯

一行四人去食放題叫到成枱都係

呢度$188 +10%一位,各樣都幾ok!

而且份量由自己控制,你想要幾多就叫幾多呢

但我見議4個人叫2件share先試下,因為太多選擇
每人預樣樣都一件就會好飽呢

好彩我兩個姑仔 join埋一齊食,否則試唔到咁多食物試呢

飲品另外加$10一支




有剌身、壽司、沙律、燒物、炸物、鍋物同鐵板燒

剌身、壽司類:

剌身都幾新鮮,尤其赤貝啊!壽司我無食,佢哋話都ok呢




燒物:

羊架一般啦!燒鯖魚、燒魚餅都幾好、秋刀魚同燒薯蓉元貝都幾好




鐵板燒:

牛柳粒...好得!好juicy又淋!好味

三文魚...我唔鍾意個汁啊




炸物:

天婦羅、芝士年糕、炸生蠔呢幾樣都唔錯!

仲有炸乜乜物物,我無影呢




煮物:

泡菜豆腐鍋...好味

關東煮...我只食左蘿蔔都好味

豬骨拉麵....得大少爺食得落

炒雜菜一般




甜品...都幾好味既抹茶甜品




金田

其實我覺得適合一班人食、座位都唔逼

而且一大班人會叫得更開心

Hungry eleven................我地搵次一齊去吧!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾