2009年5月15日 星期五

Day 4@ Tokyo 2009


今日第四日喇
聽日就返香港啊
無論去邊度旅行都會唔捨得走

出年我同大少爺正常應該最大機會去澳洲

正常既意思係....大少爺可以一次過放長多幾日既大假
所以應該2011年先會再來東京


是日悠閒去吉祥寺
大少爺想去吉祥寺好耐但次次都無去到
去恩賜公園














公園內有部自動販賣機,有罐頭蛋糕賣啊
我當然唔會試啦




早餐

有食松板牛肉球,外層香脆l、內裡好多肉汁都幾好味
好彩我無行開,大少爺無啦啦同人講買5個
每個大過山竹牛肉,點食到5個,我即時阻止買兩個夠喇

每人一粒剛剛好







之後落新宿
專登去食博多天神既叉燒拉麵
我覺得呢間最好味
唔好睇佢門口唔太多裝修,就算池袋東開新店都係專登整成咁


午餐

我相信佢地有信心好味既湯底留得住客人
事實上係呢




大少爺話難得再落新宿點都要再食呢個抹茶甜品




我地又返去行池袋,當然啦!行極都未行完
就算我每日去經過sunshine city都未行晒
聽日要努力用幾個鐘行勻為止,哼~~~~~~







晚餐上西武百貨揀
揀食日式西餐




哈!!比呢個拼盤吸引左

晚餐




有迷你焗飯、沙律、炸乜乜(食完都唔知係乜)、燉牛肉

大少爺食呢個,仲有個白飯跟既呢




餐有湯、沙律同甜品

我鍾意佢地樣樣細細份、但又多選擇








蛋糕好靚啊







如果東京不快樂 鐵塔亦能快樂 巴黎無快樂
亦能用菲林充實我眼光
我願意 從天邊 找我的海角

即使風景不快樂 旅客亦能快樂 機場無快樂

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾