2009年5月10日 星期日

被疏忽


三個被疏忽照顧既成年人一齊慶祝母親節

小孩子被疏忽照顧.........都係媽媽落咗街

成年人被疏忽照顧.........媽媽唔止落咗街,而係身在外地

但有個共通點,就係最大年齡既負責煮飯比細自己細一年同埋細幾年既弟妹食

我係最大既,咪就係走去煮野比細我一年同細我幾年既表弟妹食囉囉囉囉

哈~

Bear bear舅父舅母返加拿大後,我知道表弟先生同表妹小姐少食住家飯
成日都籮籮攣好想煮野比佢地食
不過呢…舅母好似清理晒廚房,我都唔知仲有乜物資
So.......我預先醃定材料同煮定野呢

無影晒成餐飯,整既都係佢兩個鍾意食既
有................
芫茜皮蛋魚片湯
洋蔥豬扒
滷水雞翼滷水蛋
蒜蓉炒西蘭花

呢個預先一日整定既,所以有影到相




我send左條link比舅父,唔知佢會唔會睇到呢篇.呢?

睇到既話,舅父舅母可以放心我得閒就會去整野比佢兩個食
個問題係佢兩個未必得閒
hahahahahhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾