2009年5月4日 星期一

鐵三角 @澳洲牛奶公司、味佳居越南餐廳


幾日公眾假期星期日終於走出街,約烏GG同呀茄出去
呢個三人組合令人聯想到......又去花天酒地?酒池肉林?齊齊敗家?

錯!今次同兩個準新娘出去目的陪呀茄去睇婚紗、晚裝

然後陪呀茄試影婚紗相既婚紗、晚裝

個過程好開心!呀茄試衫我同呀烏GG兩個晌樹玩
兩個黏埋一舊傾計
然後又睇呀茄試唔同婚紗晚裝

其實我每次聽到影婚紗相都有點怕
因為我結婚時影婚紗相影足一日,自此....一聽婚紗相都只會覺得累呢

行程:下午先同呀茄食午餐
澳洲牛奶公司佢地蛋治真係無得頂啊!炒蛋真係超好味




呀茄既奶油多












之後我同呀茄先行金巴利道、去睇晚裝、婚紗
然後再去百利去八八掛掛,但居然無睇到姊妹裙添!
再之後呀茄去fitting婚紗相既婚紗晚裝,烏GG終於現身呢
睇呀茄試呀試呀!終於揀完!就行去食晚餐喇

烏GG話想試呢間越南菜

呢間我之前介紹過,食物好好味
我覺得越南菜呢間好味
蔡瀾都推介過

不過上次去時我覺得服務唔好
今次....覺得好好多,唔係殷勤,但至少OK
同埋呢度食物起碼會令我想再試




我既生牛河,湯底依然好味




呢個勁推介啊!賣相唔太靚

但味道超好味既蟹肉湯檬,佢咁既色原因係佢係蟹膏淆成

個湯飲落好似龍蝦湯咁鮮味濃郁呢!佢兩個都話想飲晒d湯啊




拼盤:我覺得其實只叫春卷會好d,呢度春卷好味啊




牛油雞翼就一般啦




我既薄荷亞塔子冰

食完之後就再搵地方傾計再一齊渡輪上喇

噢!我要去完旅行先得閒再見到你兩個呢!

你兩個呢輪有好日子過唔怕比人整蠱啦啦啦啦啦啦啦啦




今日會上出版社拎校對本做新書校對

我睇過初稿各樣都比上前進步,好緊張啊!真係好緊張啊

睇下可唔可以偷影幾頁放上blog先!

好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張
好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾