2008年3月11日 星期二

Day 2 @ 東京


10:ooam出去,但只去兩個地方,銀座同新宿

兩個地方行足一日,完全殺過片甲不留

簡直盤滿砵滿咁返酒店啊!

又食好多嘢!好彩行足一日可以消耗

如果而家放我落魚缸的話..................我簡直飽到反肚

第一時間去食池袋sunshine city內既烏冬

好好好好好味,好滑又彈牙。

好大碗食唔晒,餸料每款100yen,全係炸物

大少爺揀4樣,我揀3樣,鍾意食烏冬的話,我強力推薦呢間






銀座

經過DALLOYAU,Vanlily話佢既macaron好好味

我買2個,大少爺要抹茶味、我要熱情果

真係好好味,唔太甜,兩款都好味啊




shiseido 有蛋糕賣,好靚啊













大少爺必到之地burberry




行完burberry就過隔離睇玩具

見到兩個朋友

魷魚(minicorgie)、索龜GG,忍唔住打GG個殼




行完銀座去新宿




行到好開心,因為買得開心

之後去食牛角烤肉

叫一碟牛舌、兩款牛肉、魷魚、元貝、一個沙律







之後就食抹茶甜品,好好好好味!食完好開心啊


行小田急,見到一個人晌堆strawberry不斷叫:嘰嘰咕咕,行埋去睇

噢!減價啊!當然即刻買,好大粒架!仲又香又甜

一路搭車一路自已晌樹笑


 


一睇見就開心,但小田急比東武既貴


同埋加影銀座好靚既麵包

仲有到新宿一定要買既墨繪合桃包




琴晚smap x smap其中既片段,好好笑


仲見到呢個 機械人 做示範,大少爺決定買比我呢

佢示範得好詳盡,睇佢自動泊位好開心架!




好攰啊!又要陪大少爺去夾公仔

聽日要去自由が丘,除食蛋糕仲要買家品

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾